تور زمینی وان از ارومیه
نوشته شده توسط : hotelju

تور زمینی وان از ارومیه

 

تور زمینی وان از ارومیه

 

تور زمینی وان از ارومیه ویژه امسال گردش راه راههای زیبایی کوهستانی آذربایجان غربی ارومیه تا مرز سرو یک سفر به یاد ماندنی به صورت تور ترکیبی زمینی و هوایی

حرکت ارومیه تا مرز سرو و هوایی از منطقه هکاری ترکیه با استانبول و یا سفر زمینی از هکاری به وان ترکیه ولی انتخاب شما ( تور وان ) میباشد مسیر جاده ای با ون توریسی همراه با همسفران هم میهن لیدر فارسی زبان گشت و گذار از شهر های زیبا در مسیر هکاری تا وان . هزینه سفر مبلغ زیادی نیست همین اینکه از مناظر طبیعی عکس و فیلم تهییه میکنید و هم در زمان کوتاهی به شهر وان میرسید .

 

مسیر حرکت ارومیه تا مرز سرو ( 20 دقیقه ) معطلی در مرز 10 دقیقه - از سرو تا مرکز استان هکاری 1 ساعت از هکاری تا شهر باشکله bashkele  یک ساعت و از باشکله تا وان 1.5 ساعت راه میباشد (تور زمینی وان از ارومیه) .

در مسیر معمولا گیت های بازرسی پلیس میباشد ولی با کمی صبر بیش از 10 دقیقه طول نمی کشد شما از این گیت های پلیس عبور میکنید . اگر به زبان ترکی مسلط هستید بسیار راحت می توانید به سوالات پلیس هم پاسخ دهید و یا از لیدر کمک بخواهید .

 

تور زمینی وان از ارومیه به خصوص در ایام بهار که مرز قطور ( رازی ) ترافیک هست خواهان بسیاری دارد . همچنین برای مرز قطور خوی پیشنهاد میکنیم تور زمینی وان از تبریز رو از دست ندید.

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: